Om Lettlest Media AS
Lettlest Media AS har besøksadresse Grubbegata 4-6, 0107 Oslo. Selskapet ble stiftet i 1927 og er registrert under bransjen bladforlag. Antall ansatte i bedriften er 7.
Innlevert regnskap for 2021 viste en omsetning på NOK 7.202.000. Aksjekapitalen er på NOK 100.000. Gøril Huse (44) er daglig leder. Se alle styremedlemmer og eiere.
Selskapet het tidligere as folket.
Bedriftsdatabasen - Opplysningstjenesten du trenger for å sjekke dine kunder og konkurrenter.
- www.bdb.no gir deg gratis søk på alle norske bedrifter!
- Søk på firmanavn, adresse, telefon, daglig leder, eiere, produkter og tjenester.
- Nå er 243.931 årsregnskap oppdatert. Sjekk tallene for 2011!
Din hovedleverandør av bedriftsinformasjon!